12 Şubat 2010 Cuma

fol yok yumurta yok çocuk ne olsun onu düşünüyorum

nedendir bilmiyorum, sorduklarında hep "kızım olsun istiyorum" derdim, iki erkek kardeş olmamıza rağmen bilmiyorum belki de bu yüzden kızım olsun istiyordum.

şimdi artık evlenince, aile olunca bu sorular sıklaşmaya başladı, "kız olsun abi, erkek adamın erkek damadı olur ehe ehe" muhebbetimi düşündüm.

erkek olsun lan, tabii şimdi ne olacak bilemiyorsun, seçme hakkı vermiyorlar ama sorduklarında erkek olsun diyorum. ha şu an ortada fol yok yumurta yok o da ayrı bir konu ama şimdi kız olduğunu düşün:

her "baba ben mügelere ders çalışmaya gidicem" dediğinde "git kızım" diye izin verirken, kalbim sıkışıcak, zamanında annesiyle söylediğimiz yalanlar gelecek aklıma, belki de bir ceza bu, bak zamanında sen onun babasına yaptım şimdi de sana yapacaklar cezası.

mini mini etekler giyicek, dekolteyi abartacak belki, bişey demiycem belki ama yine sıkışacak kalbim, biraz homurdayınca annesine dönüp alacak izni, iyi polis kötü polis olaylarına girmeyelim diye "tamam tamam" deyip kabul edicem ben de.

erkek öyle değil lan, her "baba ben mügeyle dolaşmaya çıkıyorum" dediğimde, "git oğlum" diye izin verirken, "yürü be koçum" diyecek kalbim, zamanında annesiyle dolaştığımız günler gelecek aklıma.

en son çıkan basketbol ayakkabılarından isteyecek tabii, annesi babası gibi uzun olacak, elim titreye titreye vereceğim bir tomar parayı, sonra zamanında düşlediğim ayakkabılar gelecek aklıma, giysin adamım diyecek kalbim

ulan niye bilmiyorum, şu yukarıda kendime yapmaya çalıştığım, kız çocuğun kötü yanları, erkek çocuğun iyi yanları olayında bile, içten içe kız olsun istiyor kalbim, çok garip değil mi, yukarıdaki kötü yanları dediğimde kıyamayacağımı bildiğimden, üzmesinler diye.

alıp omzuma fener maçına gideceğim gün için sabırsızlanıyorum, hatta büyüsün baba kız küfür edeceğiz karşı takıma, küfür etmesini öğrenmeli kızım, kendisini savunmalı, her ne kadar annesi bu yüzden bana kızacak olsa da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails