19 Şubat 2010 Cuma

ikonoskop diye bir program

ikonoskop diye bir program var,  bloomberg ht diye bir kanal başladı ya şimdi, geçen gün zap yaparken denk geldik, baktık sinema falan diyor bir hatunla yaşlı bir amca oturtmuşlar, konuşuyorlar.

bu tür kanalların hele bir de yeni açılmışsa, bu tür programları genelde kaliteli olur, biz de oturduk bakalım ne konuşuyorlar diye dinlemeye başladık.

allahım tam bir facia, ilk 5 dakika sonrasında tamamen "acaba şimdi ne yumurtlayacaklar" diye dalga geçmeye başladık.

amca necidir nedir bilmiyorum ama, yani bu kadar kötü sinema eleştirilir, tonton da bir kişilik aslında, kahve muhabbeti için çok güzel de, e birazcık da bizim bilmediğimiz şeyler söyle di mi

son noktayı sunucu abla koydu, belgesellerden falan bahsediyorlar şimdi, kadın dedi ki, "şimdi böyle çıtalar geyikleri yiyor ben çok üzülüyorum" amca da tabii "evet evet çok kötü" diye destekledi. kadın bunun üzerine "ben belgesel çekiyo olsam, müdahale ederdim, ne biçim insan bunlar" diye en duygusal açıklamalarını yaptı.

yaa allahaşkına, kim koydu seni oraya bilmiyorum ama, bu kadar cahilsin madem belli etme en azından, insanlar doğal yaşama müdahale etmeyelim diye, günlerce saklanıyorlar hayvanlardan, herhangi bir doğal ortam bozulması yaşanmasın diye, eee kızım hiç mi kafa yok be,

ama izletiyorlar programı bak, ne zaman denk gelsek hipnotize olmuş gibi izliyoruz..

2 yorum:

  1. okurken yine amcayla kızın belgeselleri kınaması geldi gözümün önüne.hem fena hem çok komikti:) hangi gün yayınlanıyordu:)

    YanıtlaSil
  2. bu arada bu İKOnoskop terimi bana pek uzak gelmiyor... Thats what we call İlknur - as İKO

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails