10 Mart 2010 Çarşamba

göbek kolestrol yapmıyormuş canlar

hayatımda ilk defa kolestroldür kan şekeridir, trigliserin midir nedir, ondan ölçtürtdüm.

Bunca yıldır özellikle ölçtürmüyordum, çünkü biliyorum ki, bir kere ölçtürünce ve aklın bu muhabbetlere düşünce artık hep ölçtürmek zorunda kalıyosun, yok ilaçtır, yok diyettir uğraşıp duruyorsun.
ben de bunu bildiğim için hep kaçmıştım şimdiye kadar
dün iş arkadaşlarımla öğle yemeği yerken muhabbet açıldı, kolestrolden, yağlardan falan konuşuluyodu, gaza geldim, ulan dedim hastanede de çalışıyorum gideyim kan vereyim ölçtüreyim.

evet sonuçlar elime geçti, ben diyordum ki bendeki bu göbek sonrası deli gibi kolestrol çıkar, kan şekeri tavan yapar, sıkı rejim yaptırırlar, ilaca başlatırlar, hatta anjiyo bile gerekir lan belki (oha) diye düşünüyordum.

Aldım değerleri, kolestrol sınırda çıktı, kan şekeri sınırda çıktı, bir tek karaciğer yağlanması fazla (kırmızı şarap, rakı, votka teşekkürler) gerisi hep sınır değerlerde ya da bunların altında, sınırdayım oğlum, ulan bir sevindirik oldum bir sevindirik oldum, hemen patates kızartmasına, çikolataya boğdum kendimi.

ehehehe yok lan doktor dedi ki, yine de dikkat et diyet yap spor yap dedi, ahh 3-4 ay olmuş spor salonuna gitmeyeli, fitness abileri bile değişmiştiri şimdi bi daha fitness salonu kokusunu nasıl çekicem lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails