28 Temmuz 2009 Salı

yeni ev mobilya gerginliği

yeni bir eve taşınmanın gerginliği hiçbir şeyde olmuyor, geçen sene yaşadım ben de bu gerginliği, hele bir de sıfırdan başlanacaksa, mesela yeni evlenilecekse ve her eşya yeni alınacaksa,daha bir başka geriliyor insan

işin parasal boyutunu bir tarafa bırakırsak, en çok alacağımız mobilyanın eve yerleşimi konusunda kafa patlattık, öncelikle bir konsept belirlememiz gerekiyordu ki yeni evli olan bizlere gelen misafirlerimiz evi beğensin uuvvvv ne kadar güzel döşemişsiniz diye söylesinler.
bu yüzden önce renkler üzerinde karara vardık, konseptimiz kırmızı, siyah ve beyaz'dan oluşacaktı. bu kararı verdikten sonra iş modern mobilyalar bulmak ve bu mobilyaları güzel bir şekilde yerleştirmeye kalıyordu.


her yeni evli çiftte olması bir gelenek haline gelen, HD LCD TV'mi en baştan almıştım ki, gelenlere bir an önce bu televizyonun çözünürlüğünden, parlaklığından ekranının genişliğinden bahsedebileyim.

işin teknolojik tarafı bana aitti ancak bir de kadın tarafı var, perdelerin halıyla olan uyumu, çatal bıçak takımının güzelliği, yemek masasını 6 lıktan 8 liğe geçerkenki naif süzülüşü gibi öğeler bizi mutlu ediyordu

kitaplık yaptırmalı ve bu kitaplığı doldurmalıydık, her nekadar kitap okumayı seven insanlar bile olsak belli bir süre sonra kendimi içeriğinden çok dışarıdan nasıl göründüğüne önem verdiğim kitaplar alırken buluyordum, belki de kendimi tatmin etme yöntemim buydu.

ancak en sonunda şunu gördüm ki aradan geçen yıllar sonrasında sadece sen kalıyorsun, sen ve eşin..

ve şunu öğreniyorsun mobilya hikaye sen eşinle mutlu ol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails