22 Aralık 2009 Salı

beklentinin çok altında 2012


sinemada izlemediğimize o kadar mutlu olduk ki, allahım ya bu film için 30 TL verseydim, allahtan çakma DVD diye bir şey var da 5 TL'ye film izlenebiliyor. yoksa gerçekten içime dert olurdu.

2012 filminden bahsediyorum, bilmem kaçyüz milyon dolar hasılat yapmış ne kadar kötü olabilir, en kötü 1-2 güzel sahne izleriz diye aldık, evet en kötüsü oldu, 1-2 güzel sahne izlemekle yetindik sadece.

hiç bir filmin sonunda "yaa abi bunu da yapmayın artık nolur yaa" nidaları eşliğinde filmin bir an önce bitmesini ve en sevdiğim aktörlerden biri olan john cusack gözümde daha da küçülmesi diye izlemekten vazgeçtiğim film olmamıştı.

normalde böyle şeyleri spoiler ibaresi koymadan anlatmamak lazım, ancak spoiler olamayacak kadar kilişeler dolu bir filmdi, sağolsun amerika yine götümüzü kurtardı, depremden ve yeni patlamış bir volkandan arabayla kaçılabileceğini gördük (keşke pompei zamanında da araba olsaymış insanlar kül olmazdı lan), bilmem kaç yüz metre yükselmiş bir okyanus dalgası geliyorken hala cep telefonu ile konuşulabileceğini gördük (turkcell utan utan), üzerlerine kilometrelerce hızla magma tabakası gelirken kule görevlilerinin iş aşkıyla yerlerinden ayrılmadığını gördük (dünya sona eriyor bunlar hala uçağa kalkış izni vermemeler falan, ulan kaçsanıza) yaklaşık 100 kg ağırlığında bir çocuğu bileklerinden tutarak kaldırabilen bir adam olabiliyormuş (rus milyarder) küçücük çocuk dakikalarca nefesini tutup dünyayı kurtarabiliyor, hayatında daha önce sadece 1-2 kere küçük motorlu uçak kullanan biri lavların yıkılan binaların arasından usta manevralarla geçebiliyormuş (sırf john cusack filmin sonunda öpüşsün diye öldü de garibim)

neyse klişelerle dolu berbat bir filmdi, evde falan izlemek istiyorsanız da, ilk yarısını izleyin yeter en azından 1-2 yerle bir olma sahnesi güzel gerisi fasa fiso

Not: her şeyi yanlış tahmin eden salak jeolog'a ve onun yapış yapış başkanın kızı sevgilisine değinmiyorum bile, ıyy sinemadan tiksindim valla

1 yorum:

  1. hani sokağın köşesinde evsiz bir adam karton tutar ya
    the end is near filan minvalinde şeyler yazar.
    filmde o sahneyi gördüğüm an çevirdim kafayı uyudum.
    gerçekten iyi ki sinemada 2 saatimizi bu filme heba etmemişiz diyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails