4 Aralık 2009 Cuma

gündem insanı

üç dört gündür internete çok fazla giremiyorum, gazete alacak zamanım zaten yok, bir de bunun üzerine internetten de takip etmeyince iyice uzaklaştım


ne oluyor, kim kime laf atıyor, kim kimi kesiyor bilmeden yaşıyorum, ee akşamları televizyon da izlemiyorum zaten, tamamen türkiye'nin gündeminden soyutladım kendimi

sadece kendi gündemim var, kendimin insanlara yaptığı laf sokmaları düşünüyorum, meclis oturumları yerine işyerinde yaptığım toplantıları değerlendiriyorum, maç muhabbetleri yerine bugün kaç dakika koştuğumu tutuyorum, türk dizilerini zaten izlemiyorum onun yerine kendi enrikalarımla meşgulüm, ekonomi desen cebimdeki para piyasalarını takip ediyorum

arada bir yapmak gerekiyor böyle, bir ara gazete aldım elime, benim hakkımda bir şey yazmamışlar, oysa tüm gündem bendim lan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails