25 Haziran 2010 Cuma

kaza sonrası suya düşen tatil planları

bu kadar plan yaparsan olacağı budur.
1 haftadır tatil planları yapıyoruz, arabamızla ayvalık, altınoluk, bozcaada dolaşıp çanakkale üzerinden evimize dönecektik. hatta yarın sabah yola çıkacaktır. 7 günde toplam 5 otelde kalacaktık, her yerle rezervasyonu yaptım, pendik yalova feribot biletimi bile aldım.

ama dün arabamla kaza yaptım, sola dönerken bir çöp kamyonu arabamın sol tarafını göçertti ve arabamız 1 hafta serviste kalacak, dün sinirden ağladım resmen, 1 gün kala yapılmayacak şey.. bana bişey olmadı allahtan, en azından bu şekilde kendimi avutuyorum.

bizim de planlarımız 1 hafta sonrasına kaydı. bakalım inşallah haftaya bir şey olmaz.

1 yorum:

  1. kocacım sana bir şey olmasın, tatile her zaman çıkarız:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails