17 Haziran 2010 Perşembe

süpermarket kasası kuyruğu laneti

dün akşam bir kere daha ispatlandı.
bende lanet var, evet evet bildiğin lanet, adını süparmarket kasası kuyruğu laneti koydum, dün nautilusa gittik alışveriş yapalım diye, yaptık alışverişimizi, tabii bir sürü kasada bir sürü kuyruk oluşmuş, hemen üstün mühendislik bilgilerimi kullanarak hesaplamalar yaptım ve hesaplarım sonunda en çabuk gelecek olan kuyruğa yönelerek sıraya girdik.

şimdi normal şartlarda diğerlerine göre sıranın bize daha çabuk gelmesi gerekiyor, hatta bizden sonra yan tarafta sıraya giren zavallılara bakarak içten içe gülüyorum falan, ben diyorum buldum en çabuk gelecek sırayı,
büyük marketlerde böyle bir olay var, kasaların olduğu tarafta insanlar telaşlı telaşlı en güzel kuyruğu bulmaya çalışıyorlar, minik bir yarış oluyor.

neyse biz girdik sıraya ben çok eminim tabii, eşime diyorum bak nası buldum hemen çıkıcaz şimdi, ayaklar kopmuş ikimizde de zar zor duruyoruz ayakta, hemen eve gitmek istiyoruz.

ve nooldu süpermarket kasası kuyruğu laneti iş başına geçti, önce kasa görevlisini etkiledi baktım kızcağız daha yavaş geçirmeye başladı ürünleri, ve sonra ilk kez karşılaştığım bir şey oldu 3 önümdeki kadın aldığı domatesleri tartmadığı için görevli marketin diğer ucuna gidip domatesleri tarttı yaklaşık 5-6 dakika sürdü bu işlem, o domatesleri o kadının öhm neyse ve biraz önce içten içe güldüğüm zavallılar benden önce alışverişlerini bitirdiler.

evet bu macera da bitti burda, peeehhh yaşadığımız maceralara bak, yazarken bile uyuyakaldım, okurken noluyor kimbilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails