11 Haziran 2010 Cuma

ne olmuş ne bitmiş

ne kadar uzun zaman olmuş bee,
valla her gün yazayım bişeyler diye geçiyorum karşısına, tam yazacakken (aynı zamanda çok yoğun olma dolayısıyla) vicdan azabı çekip erteliyorum.

size de oluyor mu? eskiden sınavların olduğu zamanlar yapardım bunu, içimde hep yakın bir zamanda sınava girecek olmanın gerginliği olurdu, bu yüzden ne yapacak olsam vicdan hesabı yapar iptal ederdim, ancak gün sonunda baktığımda ders te çalışmamış olduğumu görürdüm.

şimdi de şimdi blog yazarsam çok zamanım gider işler yetişmez diye vicdan yapıyorum, yazmıyorum, sonra bir bakıyorum, aaaa iş te yapmamaışım blog ta yazmamışım, salak salak dolaşmışım internette. (ta anlatamadım ya neyse)

neyse bugün sabahtan kararımı verdim de bişeyler karalayayım dedim.

yazmayalı neredeyse 1,5 ay olmuş bakalım hayatımda neler değişmiş

- blog sayfası yeni tasarım şablonuna geçmiş, denedim hemen bugün, bilmiyorum yeni dizayn çok kötü de olmuş olabilir.

- enişte oldum, eşimin kardeşi doğum yaptı, ömer adı.. enişteler çok sevilmez genelde ama iyi bir enişte olmaya çalışacağım, darısı başımıza diyelim bu konuyla ilgili yazarım yine

- 10 yıl sonra arkadaşlarımla buluştu, lise mezuniyetinin 10. yılı vesilesi ile aydındaydım, bıraktığım gibiler hepsi, öyle kaldıklarını görünce daha bi mutlu oldum

- müdür oldum len, söylemişmiydim daha önce.. ehehehe
- müdür olmak yetmiyormuş gibi genel müdür yokken vekaleten genel müdür oluyorum olm, 850 personelim oluyor o anda, ama tavsiye etmem çok güzel bi şey değil yani

- babaannemi kaybettim :(

- kardeşim ehliyet aldı, ulan bu adam ilk adımını attığında yanımdaydı şimdi araba kullanıyor, utanmadan seneye üniversiteden de mezun olacak, yaşlanıyorum di mi

- wii aldım olm, çok zevkli oynaması, masa tenisi oynuyorum evde ötesi var mı?

- eşim sınava girdi (CFA), tabii bu olay size normal bişey gibi gelmiş olabilir ancak bizim için yaklaşık 1 ay akşamları ve haftasonları evde oturup ders çalışmak anlamına geldi

- parise gittim gezmeye, o nası bi yer öyle yaa, yazık ediyoruz kendimize buralarda,

- bi de çok kilo alıyorum ben, şöyle bakıyorum çok bişey de yemiyorum aslında, artık müdür göbeğimi koca göbeğimi ne denir bilmiyorum ama, sporu da bıraktık maşallah

Bir sürü şey daha oluyor aslında da bunlar geldi şimdi aklıma, arada bir sürü yazacak konu var aslında ama hep diyorum ya, tembelim mütemadiyen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails