14 Haziran 2010 Pazartesi

kolları kaldırmalık oyun

Dün bir kere daha kendime kendime ispalamış olduğum gibi, kolları kaldırarak oynanan oyunlarda tutamıyorum kendimi.
sonuçta egeliyiz hatta aydınlıyız, harmandalının ezgisini duysam geçiyorum kendimden, bööle kollar kaldıra kaldıra bir o tarafa bir bu tarafa sallanıyorum.

dün de düğüne gittik, hafiften fidayda çalıyor ben oradayım, hafiften bir çiftetelli çalıyor kendimi pistte buluyorum, hayır düğün sahiplerinin de dıdısının dıdısıyım yani, muhtemelen daha sonra video da "kimdi lan bu adam" diye baya bir düşünecekler.

                                                                  kolları kaldırmalık oyun

Dediğim gibi dıdının dıdısı olduğum halde halay başı bile oldum, hayır normalde belli bir seviyede alkol alınca böyle şeyler yapıyorum aslında, dün alkol de almamıştım araba kullanıcam diye

herhalde kurtların dökülme vakti gelmiş, neyse canım önümüz yaz daha bir sürü düğün var, nasıl olsa her düğünde 2-3 kolları kaldırmalık oyun oluyor, çıkar sallana sallana oynarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails