27 Ekim 2009 Salı

dans ortamlarının gerilen abisi

evet o benim

orda lan işte bak köşede, sallanıyor kendi kendine..


ne zaman bir club ortamına girsem, ortamda mutlaka benim gibi adamlar görüyorum, müzik ister canlı olsun, ister tekno, ister rock hep aynı sallanma şekliyle, kafasını yukarı aşağı hareket ettiren adamlar.

ellerden en az biri mutlaka kotun ön cebinde olmalı, ancak sadece baş parmak cebin içinde olacak geri kalan 4 parmak aşağı doğru indirilerek bir yandan ritim verecek.

ayaklar havaya kalkmamalı, dizden kırarak ritim verilmeli, eğer şarkı biliniyorsa, bağırarak değil hafif mırıldanır gibi dudaklar kıpırdamalı.

içki içilen bir ortamsa (değilse ne işin var zaten) sol el kotun ön cebindeyken sağ elde bira şişesi veya votka bardağı tutulmalı (votka dediysem meyve suyu işte, içine votka koyulduğunu görmedim daha) ve bu bardak ile ritim verilmeli

hah bak neredeyse unutuyordum; böyle mekanların vazgeçilmezi, gecenin en neşeli ve enerjik arkadaşının devamlı yanına gelerek "hadi abi ya canlan biraz" minvalinde dansıdır.

böyle biri yanına geldiğinde ritim dizden verilirken hafiften bele doğru kayabilir, en fazla 5 saniye enerjike doğru kafa sallanır ve sözlere eşlik edilir, daha sonra enerjik yanınızdan ayrılarak yeni kurbanlar bulmaya gittiğinde, biraz önceki duruma geri dönülebilir.

yapmayın arkadaşım, kıymayı bu adama, rahat edemiyor işte böyle yerlerde, herkes ona bakıyor gibi geliyor, sanki sahnede herkes durdu bu hasbamı seyrediyor, daha sonra deli gibi gülecekler, "gördün mü abi ne salakça kıvırıyordu" diyecekler, allahım düşünmesi bile korkunç

ancak geçen hafta sonu jazzstop maceramda bunu biraz kırdım galiba, müzik çok güzeldi, ortam güzeldi, arkadaşlar güzeldi, bir ara baktım bildiğin dans ediyorum lan, ağır abi rollerini bırakmışım,

aaaaa bi baktım kimse bana bakmıyo dans ederken, habuki sahneyi boşaltıp, çevremde çember olarak beni alışlayacaklarını bekledim hep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails