26 Ekim 2009 Pazartesi

tembelim mütemadiyen

daha önce dediğim gibi, fenerbahçe stadının hemen yanında oturuyorum (bakınız şurada da bahsetmişim.) ve koyu denebilecek bir fenerbahçe taraftarıyım.


evden görünüş

dün, yani derbinin olduğu maç günü yine bizim oralar rengarenkti, çoğunluğunun sarı lacivert olduğu renk cümbüşü tüm gün sürdü, saat 16 gibi yani maçın başlamasına daha 4 saat varken ve fenerbahçe stadı sinema misali alınan biletin numrasına oturulan bir stadken kuyruk olmuştu bile.


bu da evin diğer cephesinden görünüş

bir an gaza geldim, çubuklu formamı giyip maça gidemesem de (bilet bulamadım çünkü) aralarına karışayım, beraber tezahürat edeyim dedim.

ama dedim ya, tembelim mütemadiyen

Not: ha bu arada bir mahsun mor menekşe ağlıyor mu ne? ehehe

2 yorum:

  1. Eee maçlardan önce senin ev bayaa bi dolu oluyordur herhalde..!?

    YanıtlaSil
  2. valla dışarısı baya dolu da, evde yalnız izliyorum maçları
    gs hastası bir eşe sahibim, beraber izlediğimiz her maçı fener kazandığı için maç esnasında kendisi totem yapıp diğer odada oturuyor. tabii bir işe yaramadığı malum

    ben ise kuruyemiş ve votkamla (bira yapmıyorum, malum göbek olayları) arkada taraftarın sesi önde fenerbahçe, üzerimde formam, sadece fener ve ben maçları böyle izliyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails