7 Ağustos 2009 Cuma

murphy bırak peşimi lan

bu muhabbet her zaman olur genelde, murphy kanunu diye bir şey var, örneğin sınava girersin en can alıcı soru tek çalışmadığın yerden gelir, takım elbiseni temizleyiciden aldığın gün üzerine bir şey dökersin falan, bunlar her zaman olur.

ancak benim gibi tembel adamın üzerine çok geliyor bu murphy, ulan zaten tembellikten dolayı ayda bir anca yıkatıyorum arabayı, o da kendim değil haa, veriyorum adamlar yıkıyor.

eskiden böyle değildi hatırlarım aydın'da insanlar evlerinin önünde yıkarlardı arabalarını, hatta benim de babamın arabasını çok yıkamışlığım vardır. kurulama işini babam yapardı genelde, ben tembel olduğumdan kurulama yapmazdım, ancak arabanın üzerine hortumla su tutmak dünyanın en eğlenceli şeylerinden biridir.

şimdi tabi küresel ısınma, yok su kaynaklarının azlığı, yok yağmurların azalması falan filan derken araba yıkatmıyorlar kimseye, hoş yıkanabilse yıkayacağımdan değil de yine de nostalji yapayım dedim.

neyse konumuza dönelim, efenim şimdi ben ne zaman araba yıkatsam o gece yağmur yağıyor ama nasıl anlatayım bu bir - iki kere olan bir şey değil. ne zaman yıkatsam diyorum yaa.

örneğin dün akşam, artık arabamın rengi siyahtan sarıya döndüğü için yıkatayım dedim, ki siyah çok kir tutuyor, yıkattım verdim parasını koydum garaja, sabah bir kalktım istanbulda yağmur var, her yer ıslanmış.

yani böyle küresel ısınma falan ayaklarını geçin abicim, yağmur duasına falan da çıkmanıza gerek yok, buradan yetkililere sesleniyorum ne zaman ki yağmur yağmasını istiyorsunuz arayın beni, ben arabamı yıkatırım, para da istemem, insanlık adına yapacağım valla bak.

1 yorum:

  1. bunun ev hanımı versiyonu da camların silindiği gündür. böyle bir şehir efsanesi vardır ya. ben silmediğim için bilemiyorum tabe

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails